3 minutes a day

3 minutes a day

A KEDVENC HÉTKÖZNAPI NUDE SMINKEM / MY FAVOURITE NUDE MAKEUP FOR THE WEEKDAYS

2015. november 02. - nomi995

Sziasztok!
Ma megmutatom hogy hogyan készítem el a kedvenc hétköznapi natúr sminkemet.
Hi Guys!
Today I'm gonna show you how to make my favourite nude makeup for the weekdays.
ami valahogy így fest/ that looks like this:
smink9.jpg


Első lépésként az Alverde multikorrektor zöld résszel a pirosságot, a sárga részével a szem alatti karikákat tüntettem el. Nagyon praktikus. Imádom.
As a first step I used the multicorrector from Alverde. I applied it's green part on my acnes/red part of my face, and it's green part I used on the circles under my eyes. It is very practical. I love it.

smink7.jpg

Utána a Rimmel BB matt SPF-15 Ligt alapozóját hasznltam.
After I used the Rimmel BB SPF-15 Light foundation.


smink5.jpg

Ezt az Essence pure skin anti-spot kompakt púderével fixáltam.
After I fixed this with the Essence pure skin anti-spot compact powder.


smink6.jpg

A szememet az örök kedvenc Essence vízálló szemhéjtussal húztam ki (én általában csak a szemem 2/3-át szoktam kihúzni csak)
I used my all-time favourite Essence waterproof eyeliner on my eyelid (I usually line only my 2/3rd of my eyelid)


smink3.jpg

Ez így néz ki/ it looks like this:


smink8.jpg

Ezután az Avon ultra colour rúzsát használtam mégpedig a "nude nights" árnyalatát.
Than I used "nude nights" shade from Avon ultra colour.


smink2.jpg

A sminkem "koronájaként" a NYC Big Bold Curl szempillaspirált használtam.
As the "crown" of my makeup I used the NYC Big Bold Curl mascara.


smink4.jpg

A végeredmény így fest/And that's the result:


smink1.jpg

Nagyon szeretem, tökéletes suliba, munkába. Remélem nektek is tetszett./I love it, it's perfect for school or work. I hope you like it :)

A bejegyzés trackback címe:

https://3minutesaday.blog.hu/api/trackback/id/tr658045432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása