3 minutes a day

3 minutes a day

Néhány szuper smink magyar vloggerektől / A couple of awesome makeup from hungarian vloggers

2015. november 08. - nomi995

Sziasztok!
A mai poszt szóljon a kedvenc magyar videósaimról és egy-egy szuper sminkvideójukról.
Hi Everyone!
This post is about my favourite hungarian vloggers and their makeup videos. The videos are in hungarian, but you can get the point even just watching :)

Kezdjük először Viszkok Fruzsival, akit a legrégebb óta nézek és a kedvencem. Tőle ezt a Hollywood Glam sminket választottam.
Let's begin with Viszkok Fruzsi. She was the first, who I started following and also my favourite. From her, I chose this Hollywood Glam makeup.




A következő AvianaRahl, aki ezt a szuper Mystique Sminket készítette el. Minden elismerésem.
Next one is AvianaRahl, who made this awesome Mystique makeup. A huge well done for her.




FollowAnna-tól ezt a Metálos-Lilás sminket választottam.
From FollowAnna I chose this Metal-Purple makeup.




SzilvaleSzilvuple-től pedig ez a sötétzöld alkalmi smink tetszett meg.
From SzilvaleSzilvuple I like the most this dark green casual makeup.




És a végére hagytam ezt a vicces "nem az én kezem kihívást". Én végignevettem az biztos. Szeretem az ilyesmi videókat :)
And finally there is a funny "not my hands challenge". They made me laugh a lot. I like videos like this.

A bejegyzés trackback címe:

https://3minutesaday.blog.hu/api/trackback/id/tr438057854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása